Перейти до основного вмісту
Опис Літературно-художнього проекту
«Наші казкові герої»

Автор
П.І.Б.
Бойко Оксана Віталіївна
Назва навчального закладу
Філія Побузької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів «Молдовська ЗШ - ДНЗ»
Опис навчальної теми
Назва
 Літературно-художній проект «Наші казкові герої»
Стислий опис
Проект покликаний розвивати творчу уяву учнів 1 – 4 класів, спонукати до художнього виявлення власного бачення казкового світу, розкривати власний творчий потенціал та фантазію.
Результат навчального проекту  - спільний художній альбом, де будуть зібрані усі казкові герої, котрих придумають учні.
Предмет, навчальна тема
Зарубіжна література, образотворче мистецтво.
Клас (вікова категорія)
1-4 класи (6 – 10 років)
Приблизний час вивчення теми
 1 тиждень.
Навчальні цілі та очікувані результати навчання учнів
Під час проведення проекту учні навчаться створювати нові образи (казкові герої), пригадають вивчені чи прочитані літературні твори та народні казки, проявлять свої творчі здібності.
Результати роботи учні представляють у формі публікації – спільного художнього альбому.
Ключове запитання
Які літературні герої потрібні українцям?
Тематичні запитання
 Як даний проект допоможе учням розвивати здібності та навички, необхідні у 21 столітті?
План оцінювання
На початку проекту
Впродовж роботи
над проектом
Наприкінці роботи
над проектом
Всупне слово про казки
Постановка завдання
Консультації
Створення малюнків
Перегляд малюнків, підготовка до публікації
Створення спільного художнього альбому
Методичні засади
Попередні знання та навички
Учні знають багато різноманітних казок, мають навички малювання людини, тварини, інших істот..
Матеріали та ресурси
Технічне забезпечення
Фотоапарат
Комп’ютери
Принтер
Програмне забезпечення
Програма для роботи з базами даних
Програма для роботи з малюнками
Програма для створення публікації
Друковані матеріали
Художня література..


Обладнання
Фарби, олівці, фломастери папір.



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Вдосконалення навичок читання молодших школярів

Вдосконалення навичок читання молодших школярів 1 . Психолого-педагогічні особливості процесу формування у дітей навички читання Одне з провідних місць у формуванні особистості належить читанню. Адже саме читання є невичерпним джерелом знань, духовного, емоційного, розумового розвитку людини. Тому навчання дітей читати, формування в них стійкого інтересу до цього виду діяльності було і залишається важливим завданням початкової школи. Для його успішного розв'язання вчителю необхідно чітко усвідомлювати психологічні особливості цього процесу. Читання взагалі буває двох видів: читання вголос і читання мовчки (про себе). Яку ж роль мають відігравати у навчанні ці різновиди читання? Як одне, так і друге читання має велике значення і в навчанні, і в житті людини. Обидва види читання мають певні особливості, кожен з цих видів має властиву йому перевагу, а тому недооцінювати будь-який з них або надавати перевагу якомусь видові читання в практиці початкової школи буде в однако...

Екскурсія. Урок природознавства.